Direktlänk till inlägg 21 september 2014

halloj

Av jenny fagerholm - 21 september 2014 09:37

Godmorgon, den här natten var en väldigt bra natt. Jag var ju hela dagen i Nådendal igår så jag sov som en "stock" den här natten. Idag på morgonen då jag vaknade kände jag att jag har sovit tillräkligt mycket. Igår på kvällen chattade jag med typ 4-5 personer samtidigt så då det tog lite längre för någon att svara så somnade jag, så jag hade massor av  meddelanden idag på morgonen då jag vaknade. Men idag skall jag inte göra något förutom klockan 18.00-19.00 skall jag ha taekwondo träning. Jag har träning 4 gånger i veckan, på måndagn, tisdagen, torsdagen och söndagen. Ibland är det lite jobbigt med 4 gånger i veckan men jag orkar iallafall, man måste inte vara på alla träningar i veckan men jag är för då lär man sig mycket mer och om man är färre på träningen så då får man bättre hjälp om det är något som är lite oklart. Jag har gjort mina läxor redan tills imorgon så jag kan bara koppla av efter träningen. Men nu har jag tråkit så kika mig på JenniF00 Snällaaa, jag har as tråkigt. 

 

Kram: Jenni <3 LOVE U

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny fagerholm - 8 november 2014 13:33

Förlåt att jag inte har hunnit skriva hit några inlägg på typ 2 veckor. Jag har haft skit mycket prov att läsa till och haft träningar med mera. Jag har haft ganska jobbit och stressig.   Men nu tänkte jag laga en video hit på mig och jag tänkte...

Av jenny fagerholm - 4 oktober 2014 14:09

Hej igen, jag har inte riktigt haft tid med att skriva för jag har läst till prov och gjort andra läxor och sådant skolarbete. Vi hade ett matteprov, fysikprov,och ett geografiprov, jag kan ingen fysik alls så jag behövde läsa lite extra mycket. vi h...

Av jenny fagerholm - 30 september 2014 14:09

Halloj igen, jag har inte hunnit skriva inlägg på en tid men hoppas ni vill komma tillbaka och läsa min blogg igen. På lördagen då vi hade match så jag hade tänkt skriva om det. Det var en rolig dag fast det var ganska tråkigt för jag for dit till ha...

Av jenny fagerholm - 24 september 2014 18:59

Tja, jag hann inte och orkade inte börja skriva inlägg klockan 21.00 igår så det fick bli tills idag. Idag har jag heller inget att skriva om. Jag blir nervösare och nervösare för varje dag som går inför lördagen, jag är rädd att jag kommer faila all...

Av jenny fagerholm - 22 september 2014 14:25

Idag har det varit en bra dag i skolan! Vi hade historia, vi jobbar med ett grupparbete om efter andra världskriget, och sedan hade vi matematik, vi böt platser och sedan repeterade vi men det var inte så jobbigt. Vi hade dubbel timme modersmål och i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards